Sales & Denkvoorkeuren

Hoe kun je optimaal gebruik maken van de tijd die je hebt tijdens een klantgesprek? Door gebruik te maken van de denkvoorkeur van je klant!

Is je klant een dromer of een doener? Als je dit weet kun je de klant meenemen in je verhaal door de juiste vragen te stellen. Zo weet je in een kort tijdsbestek precies wat hij écht nodig heeft. Deze kennis vergroot  weer het slagingspercentages van je offerte.

Boek nu voor € 240,-

Wat gaan we doen op deze Themadag?

Samen met andere ondernemers ga je in één dag leren hoe je denkvoorkeuren kunt ‘lezen’ bij anderen en leert dit direct in de praktijk toe te passen.

Denkvoorkeuren

We leren je waarom denkvoorkeuren een goede tool is voor het verbeteren van je verkoopproces en ervaart hoe je praktisch om kunt gaan met deze methodiek.

Beproefde methodiek

De ervaring leert dat ondernemers die gebruik maken van het ‘lezen’ van de denkvoorkeuren van hun klanten, betere offertes uitbrengen en meer opdrachten krijgen.

gecertificeerd trainer

Hans Jansen is gecertificeerde trainer bij de Herrmann Group. Je hebt de optie om via dit instituut jouw denkvoorkeur te laten bepalen voorafgaand aan de themadag.

Het volgen van de workshop en trainingsessies bij Hans hebben mij, zelfs met mijn lange ervaring in Sales (!), nieuwe inzichten opgeleverd in het commerciële proces, alsmede practische tools om mijn commerciële succes te vergroten. Luister naar Hans, en je weet hoe je een order krijgt van je eerste prospect.
auth-image
- Edwin Zeelenberg  - Avans Hogeschool
Array
icon

Heb jij problemen met...

  • Het vinden van de juiste klantvraag?
  • Het neerleggen van een succesvolle offerte?
  • Het sturen van je klant of leverancier ter bevordering van het verkoopproces?
Array
icon

Tijdens deze Themadag leer je...

  • Wat de voordelen van de denkvoorkeuren zijn
  • Hoe je deze kunt lezen bij een ander
  • Hoe je dit concept succesvol toe kunt passen in de praktijk
Array
icon

Na afloop van deze dag weet je...

  • Hoe je iemands denkvoorkeur kunt bepalen
  • Hoe je dit kunt gebruiken in je verkooptraject
  • Hoe je een gesprek kunt sturen naar een succesvolle offerte
Array
icon

Schrijf je nu in voor deze themadag

Je investering in de themadag ‘Sales & Denkvoorkeuren’’ is €240,- incl. uitgebreide lunch, koffie/thee en waters. Je hebt de optie om voorafgaand aan de themadag je denkvoorkeur te laten bepalen via de Herrmann Group. Deze gaan we bespreken tijdens de themadag en direct trainen met andere ondernemers, hoe je de denkvoorkeur kunt inzetten in je verkoopproces.

Schrijf je hier in!

Praktische informatie

27 september 2019 | 9.30 - 16.30 uur

Landgoed Bergvliet

Adres:
Salesdreef 2
4904 SW Oosterhout
www.landgoedbergvliet.nl